Minőségi kifogása esetén jótállási, illetve szavatossági igényét érvényesítheti.

Jótállás / garancia

A jótállás és garancia fogalmak jelentése azonos. Tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft bruttó vételár feletti termékek) kötelező 12 hónapos jótállást vállalunk. A jótállási idő a termék átvételi napjával kezdődik. A jótállási körbe nem eső termékekre (akkumulátorok, elektroncsövek, pengetők, húrok, dobbőrök, dobverők, tisztítószerek, karbantartó eszközök, cintányérok, stb.) a vonatkozó jogszabályok szerinti 90 napos szavatossági időt vállalunk.

Amennyiben a jótállási kérés helytálló, a terméket javítjuk, kicseréljük, vagy lehetősége van az árleszállítás igénylésére, illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

Fogyasztói vásárlás esetén 12 hónapig terhel minket a bizonyítási kötelezettség.

Csereigény

Amennyiben a megvásárolt termék nem rendeltetésszerűen működik, akkor azt az átadástól számított három munkanapon belül jeleznie kell, így érvényesítheti csereigényét.

Kellékszavatosság

A jótállás és a szavatosság közötti legfőbb különbség a helytállási idő, illetve, hogy kit terhel a bizonyítási kötelezettség. Fogyasztói vásárlás esetén az átvétel időpontjától számított 24 hónapon belül érvényesítheti kellékszavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogát nem tudja érvényesíteni. A termékhibát köteles annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb két hónapon belül jelezni! A vásárlást követő hat hónapban minket, utána pedig Önt terheli a bizonyítási kötelezettség.